flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Як використовувати електронний підпис на ID-картках?

22 квітня 2020, 08:50

МВС та ДМС представили нову електронну послугу для українців — КЕП (кваліфікований електронний підпис) на ID-картку.

Що таке електронний підпис

Кваліфікований електронний підпис має однакову юридичну силу зі власноручним підписом та дозволяє підтвердити або ідентифікувати людину.

Крім цього, ID-картка з електронним підписом надає можливість зчитувати дані будь-якими операційними системами.

Де можна використовувати КЕП

  • у додатках та порталах для користування електронними сервісами (як державним органам, так і бізнесу);
  • під час підписання звітності до контролюючих органів;
  • у програмах обміну електронними документами з контрагентами;
  • під час реєстрації бізнесу.

Щоб записати КЕП на чіп ID-картки, її власник має вказати PIN-код (PIN 2) під час отримання підпису.

✍️ Електронний підпис можна записати на ID-картку: як це зробити 1

Де записати електронний підпис

  • у будь-якому територіальному підрозділі ДМС, незалежно від місця реєстрації, якщо маєте раніше видану ID-картку;
  • у територіальному підрозділі ДМС за місцем реєстрації, якщо хочете записати одразу після отримання нової ID-картки.

Скільки коштує послуга

Запис безкоштовний та доступний для громадян України, які досягли 18-річного віку.

Термін дії електронного підпису

Термін дії сертифікатів ключів КЕП складає 2 роки.

Нагадаємо, в Україні також доступна технологія mobile ID, яка дозволяє громадянам отримувати доступ до державних і комерційних електронних послуг. Технологію реалізували мобільні оператори за допомогою спеціальної SIM-картки зі впровадженим цифрового підпису.