Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
УКРПОШТА ЗМІНЮЄ УМОВИ РОБОТИ ЧЕРЕЗ КАРАНТИН: ЯК ВСЕ ПРАЦЮВАТИМЕ
На час карантину через новий коронавірус COVID-19 Укрпошта частково змінює умови доставки, вручення та безкоштовно зберігатиме у відділеннях реєстровані поштові відправлення, йдеться у повідомленні компанії.
Згідно з розпорядженням, від 12 березня до 3 квітня включно Укрпошта частково змінює умови доставки, вручення та зберігання реєстрованих поштових відправлень "Укрпошта Експрес", "Укрпошта Стандарт" та "Укрпошта SmartBox".
Відтепер рекомендовані поштові відправлення (крім листів з позначкою "Судова повістка") необхідно вкладати до поштових та абонентських скриньок адресатів. У аркуші ф. 8 обов’язково зазначити дату та написати "Вкладено у поштову скриньку".
Якщо абонентська скринька адресата несправна, варто поінформувати адресатів про надходження рекомендованих листів повідомленнями або через мережу інтернет, або через засоби зв’язку – домашні чи мобільні телефони.
Також рекомендовані листи з позначкою "Судова повістка" доставляти відповідно до вимог Правил надання послуг поштового зв’язку.
Окрім того, від 17 березня і до закінчення карантину в усіх об’єктах поштового зв’язку плата за зберігання реєстрованих поштових відправлень, зокрема "Укрпошта Експрес", "Укрпошта Стандарт" та "Укрпошта SmartBox" не стягується.